عاطفه های عاشقانه

دوستان خوارزمی

سلام به تمام دوستای گلم

یه سلام مخصوص خدمت بچه های خوارزمی

چندتا نظر از بچه های خوارزمی دریافت کردم که خیلی به من لطف دارن

عارضم خدمت عزیزان که من دیگه خوارزمی نمیام و فقط خواستم ازین طریق از دوستان خوارزمی که به وبلاگم سر میزنن نظر میزارن تشکر کنم

راستی دوستان خیلی از اتفاقها ارزش تفکیک کردن نداره

یادتون باشه که انسان نباید از چشم خدا بیوفته و سرافراز در حضور خدا باشه

پایدار باشید



نظرات شما عزیزان:

بهناز
ساعت11:28---14 خرداد 1391
سلان عاطفه جون ناراحت شدم میگی دیگه نمیایی خواهش میکنم بیا
این گل واسه تو


shahin
ساعت17:33---12 خرداد 1391
slm atefe jan
bazam mese hamishe atefe barande mishe
alieeeeeeeeeee
*من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا♥
**من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا♥
***من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا♥
****من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا♥
*****من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا♥
******من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا♥
*******من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا♥
********من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا♥
******من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا ♥
*****من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا♥
****من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا♥
***من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا♥
**من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا♥
*من اپم๑♥๑♥๑حتـــــــــــما بیا♥
bodo bia nazar yadet nareha


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نوشته شده در شنبه 13 خرداد 1391برچسب:,ساعت 19:9 توسط تنها| |


Power By: LoxBlog.Com