عاطفه های عاشقانه

نفرینت میکنم

که اونی که نصیب تو میشه یکی مثل خودت باشه

این بزرگترین نفرین من واسه توء...



نظرات شما عزیزان:

دریا
ساعت21:25---27 آبان 1391
سلام عزیزم
مرسی از اینکه نظرتو گفتی خوشحال شدم
من بخاطر فونت نوشته های سارا یه کم کوچیک نوشتم

سارا هم فونتشو یه که بزرگتر کرده

فونت 12 هم خیلی تابلو هس دوسش ندارم ولی بهش فک میکنم


sara
ساعت14:11---29 خرداد 1391
اپم اپم بدو بيا

کاش یکم بارون بگیره
ساعت23:11---26 خرداد 1391
در نهان، به آنانی دل میبندیم که دوستمان ندارند،

و در آشکارا

از آنانی که دوستمان دارند غافلیم.

شاید این است دلیل تنهایی ما


ghasem
ساعت12:34---25 خرداد 1391
سلام عزیزم وب قشنگی داری به منم سر بزن دوست داشتی تبادل لینک کنی خبرم کن گلم

saman4030
ساعت13:39---21 خرداد 1391
نمی دانم که باشم یا چه باشم من



اگر من آن گلی باشم که عطرش آسمانها را بهم ریزد



مرا میچیند آن دستی که ناپاک است



اگر خورشید باشم در میان روزگار سرد



همان ابر سیاه کار مرا یکباره میسازد



اگر کوهی شوم من در دل صحرا



دگر تنهای تنها یم



اگر گرگی شوم من در میان این همه گله



همان چوپان به یکباره دروغی را نمی گوید



اگر رستم شوم با قلبی از یک سنگ



دگر سهراب نیرنگ مرا هرگز نخواهد خورد



اگر افسانه باشم من در این دوران



کسی نامی ز من در داستان خود نمی گوید



اگر من باشم آن صوفی که کارم زاهدی باشد



دگر حتی خداوندم نماز از بندی ناچیز خویشتن نمی خواهد



که باشم من چه باشم من کدامین راه را جویم؟



که تو منت نهی بر من و با من همسفر باشی





سروده (سامان نامی)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نوشته شده در جمعه 19 خرداد 1391برچسب:,ساعت 17:41 توسط تنها| |


Power By: LoxBlog.Com