عاطفه های عاشقانه

تو کجایی سهراب؟


آب را گل کردند ... چشم ها را بستند ...


و چه ها که با دل کردند ...


صبر کن ای سهراب. قایقت جا دارد؟


من هم از همهمه ی داغ زمین بیزارم ...



نظرات شما عزیزان:

کاش یکم بارون بگیره
ساعت23:01---26 خرداد 1391
زندگی کاروانیست زودگذر،ضربه ای ناپایدار،تابلویی زیباوفریب دهنده،میسوزدومیسوزاندوهیچ چیزدرآن رنگ حقیقت نمیگیردجز

"معرفت"


سلام ممنون که سر زدی
شما هم لینک شدی


shahin
ساعت20:35---26 خرداد 1391
slm azize delam
az matalebet vaghan khoosham omad
hich vagt matalebeto az dast nemidam aziz
moafag bashi
ba 3past upam hatman bia
va albate montazere nazare ba arzeshet hastam

doostarat(shahin)
montazere hoozoore harmet hastam


ghasem
ساعت16:23---26 خرداد 1391
عزیزم لینکت کردم

بهناز
ساعت0:03---26 خرداد 1391
سلام عاطفه جونم من هر روز بهت سر میزنم عزیزم ولی یادم میراه نظر بذارم منم دوست دارم عزیزم دلم برات تنگ شده کاش میومدی خوارزمی بای فدات

saman4030
ساعت9:44---25 خرداد 1391
هرگز نخواستم که تو رو با کسی قسمت بکنم

یا از تو حتی با خودم یه لحظه صحبت بکنم

هرگز نخواستم که به داشتن تو عادت بکنم

بگم فقط مال منی به تو جسارت بکنم

انقد ظریفی که با یک نگاه هرزه میشکنی

همه تو خلوت خودم تنها فقط مال منی

تو پاکو ساده مثل آب حتی با بوسه میشکنی

شکل همه آرزوهام تجسم خواب منی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نوشته شده در چهار شنبه 24 خرداد 1391برچسب:,ساعت 18:44 توسط تنها| |


Power By: LoxBlog.Com