عاطفه های عاشقانه

خداحافظ تنها بهانه زندگی ام...

ین شعرها دیگر برای هیچ‌کس نیست

نه! در دلم انگار جای هیچ‌کس نیست

 

 

آن‌قدر تنهایم که حتی دردهایم

 

دیگر شبیه دردهای هیچ‌کس نیست


 

حتی نفس‌های مرا از من گرفتند

 

من مرده‌ام در من هوای هیچ‌کس نیست


 
 

دنیای مرموزی‌ست ما باید بدانیم


که هیچ‌کس این‌جا برای هیچ‌کس نیست

 

باید خدا هم با خودش روراست باشد

 

وقتی که می‌داند خدای هیچ‌کس نیست

 

من می‌روم هرچند می‌دانم که دیگر

 


 

پشت سرم حتی دعای هیچ‌کس نیست



نظرات شما عزیزان:

ایما
ساعت10:27---23 ارديبهشت 1391
سلام عاطفه
وبلگت خیلی قشنگ شده موفق باشی


مسعود 
ساعت20:06---20 ارديبهشت 1391
سلام...
خوبي اوا جون و البته...سابق خوبي؟
بالاخره اومدم خيلي قشنگه خيلي...
ادرس رو اشتباه دادي نتونستم عصري بيام و كسري رو ببينم..
اون سوالم رو هم بازم نميشه بپرسم اخه...


بهناز
ساعت11:55---19 ارديبهشت 1391
واقعا تمام مطالبت قشنگه موفق باشی عاطفه جون

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نوشته شده در دو شنبه 18 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت 9:57 توسط تنها| |


Power By: LoxBlog.Com