عاطفه های عاشقانه

(فروغ فرخزاد)

نيمه شب در دل دهليز خموش



ضربه ائي افكند طنين



دل من چون دل گل هاي بهار



پر شد از شبنم لرزان يقين



گفتم اين اوست كه باز آمده است



جستم از جا و در آئينه گيج



بر خود افكندم با شوق نگاه



آه، لرزيد لبانم از عشق



تار شد چهره آئينه ز آه



شايد او وهمي را مي نگريست



گيسويم درهم و لب هايم خشك



شانه ام عريان در جامه خواب



ليك در ظلمت دهليز خموش



رهگذر هر دم مي كرد شتاب



نفسم ناگه در سينه گرفت



گوئي از پنجره ها روح نسيم



ديد اندوه من تنها را



ريخت بر گيسوي آشفته من



عطر سوزان اقاقي ها را



تند و بي تاب دويدم سوي در



ضربه پاها، در سينه من



چون طنين ني، در سينه دشت



ليك در ظلمت دهليز خموش



ضربه پاها، لغزيد و گذشت



باد آواز حزيني سر كرد

جواب

(سامان نامی)



نیمه شب در دل دهلیز خموش



سوی منزل گه یارم رفتم



دل من از سر دیدار فروغ



پر شد از چشمه ی جوشان امید



با خودش گفت دلم کو خواب است



ارزویی که بسی بر باد است



اه ترسید دلم از ان عشق



که مبادا رفته باشم از یادش



تار شد چهره ی من از ان اه



چشم من بر لب ان پنجره بود



شانه عریان او را دیدم



نفسم ناگه در سینه گرفت



بخیالم که کس جز من بود



لیک در ظلمت دهلیز خموش



اشک چشمان مرا تار نمود



و شتابان راه خود کج کردم



در دل ظلمت دهلیز خموش



همچو یک روح نسیم



من از او دور شدم



و همان گونه که من دور شدم



باد اواز حزینی سر کرد



نظرات شما عزیزان:

shahin
ساعت2:37---28 ارديبهشت 1391
سلام دوست گرامی..
شعرهای که در وبلاگت نوشتی واقعا تاثیر گذاره...!!!!1
خیلی خوب هستش
خوشهال میشم به وبلاگ من هم سر بزنی.
با اجازت لینکت میکنم


کاش یکم بارون بگیره
ساعت20:53---27 ارديبهشت 1391
روزای بارونی قطره های بارون رو بشمار
اگه بند اومد روی رفاقت من حساب کن ، نه کم میاد و نه بند میاد . . .





سلام وب زیبایی داری
به منم سر بزن


ایما
ساعت10:39---27 ارديبهشت 1391
سلام آجی وبلاگت
اصلا قابل مقایسه با قبلنا نیست
خیلی قشنگ شده


مصطفی
ساعت18:51---25 ارديبهشت 1391
یادت پرچم صلحی است میان شورش اینهمه فکر و دغدغه ...



سلام دوست عزیز .

به ما هم سری بزن .

اگه موافقی تبادل لینک کنیم .

(منو با نام خط سبز لینک کن و با استفاده از سیستم هوشمند وبلاگ

خط سبز اسم خودت رو به ثبت برسون ) .

منتظرتم .



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نوشته شده در دو شنبه 25 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت 18:7 توسط تنها| |


Power By: LoxBlog.Com