عاطفه های عاشقانه

"دوستان این تمام حرف منه"

ارزش نداشت ومن به قیمت جونم  میخواستمش

اما نمیدونستم قلبش رو  به حراج گذاشته بود

خریدار زیاد داشت چون ارزون بود ولی من گرون خریدمش  

بعد یه مدت دیدم ارزش جونم رو حس نکرد

براش اشک ریختم

حتی ارزش اشکامو هم حس نکرد

گذاشتمش و رفتم

یگی دیگه اومد مفت خریدش و بردش

اون الان شاد شاده

حالا میفهمم

که اون به چیزای با ارزش عادت نداشت

عشق من براش سنگین بود

خلایق هر چه لایق

 

 



نظرات شما عزیزان:

کاش یکم بارون بگیره
ساعت23:10---26 خرداد 1391
خاطرم نيست تواز باراني يا كه از نسل نسيم / هر چه هستي ، گذرا نيست هوايت ، يادت ... / فقط آهسته بگو با دلم مي ماني

shahin
ساعت16:29---22 خرداد 1391
slm
aziz man harfato khoondam
az khooda mikham tamame namardaro kharo zalil koone
enshalah behtarin shakhs va kasi ke gadre eshghe paketo bedoone nasibet koone
az khooda mikham ke hamishe too zendegit az namarda dooret koone
moafag bashi
be manam sar bezan
albate man hamishe miam matalebeto mikhoonam
حرفها دارم

با تو ای مرغی که می خوانی نهان از چشم

و زمان را با صدایت می گشایی!

چه ترا دردی است

کز نهان خلوت خود میزنی آوا

ونشاط زندگی را از کف من می ربایی؟

در کجا هستی نهان ای مرغ!

زیر تور سبزه های تر

یا درون شاخه های شوق؟

می پری از چشم سبز یک مرداب

یا که می شویی کنار چشمه ادراک بال و پر؟

هر کجا هستی ،بگو با من.

روی جاده نقش پایی نیست از دشمن.

آفتابی شو!

رعد دیگر پا نمی کوبد به بام ابر.

مار برق از لانه اش بیرون نمی آید.

و نمی غلتد دگر زنجیر طوفان بر تن صحرا.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نوشته شده در جمعه 19 خرداد 1391برچسب:,ساعت 17:11 توسط تنها| |


Power By: LoxBlog.Com