عاطفه های عاشقانه

تو را دوست دارم
در این
باران
می‌خواستم تو
در انتهای خیابان نشسته باشی
من عبور کنم
سلام کنم

لبخند تو را در باران می‌خواستم
می‌خواهم
تمام لغاتی را که می دانم برای تو
به دریا بریزم
دوباره متولد شوم
دنیا را ببینم
رنگ کاج را ندانم
نامم را فراموش کنم
دوباره در آینه
نگاه کنم
ندانم پیراهن دارم
کلمات دیروز را
امروز نگویم
خانه را برای تو آماده کنم
برای تو یک چمدان بخرم
تو معنی سفر را از من بپرسی
لغات تازه را از دریا صید کنم
لغات را شستشو دهم
آنقدر بمیرم
تا زنده شوم…



نظرات شما عزیزان:

negar naz
ساعت19:16---20 شهريور 1391
سلام.ویلاگ خیلی زیبایی داری.به وب منم سربزن.راستی من لینکت کردم دوس داشتی بلینک.ممنون

* گورستاטּ ﻳڪ ﺮﻭﺍﻧﮯ *
ساعت3:10---2 شهريور 1391
قانون تو تنهایی من است و تنهایی من قانون عشق
عشق ارمغان دلدادگیست و این سرنوشت سادگیست.
چه قانون عجیبی!
چه ارمغان نجیبی و چه سرنوشت تلخ و غریبی!
که هر بار ستاره های زندگیت را
با دستهای خود راهی آسمان پر ستاره کنی
و خود در تنهایی و سکوت با چشمهای خیس از غرور
پیوند ستاره ها را به نظاره نشینی
و خاموش و بی صدا به شادی ستاره های از تو گشته جدا دل خوش کنی
و باز هم تو بمانی و تنهایی و دوری…


محمد
ساعت23:44---24 مرداد 1391
سلام دوست من جالب شعر می گیا
دوست داری سایت عاشقانه منم ببین و بعد نظرتو بده
شایدم دوست داشتی تبادل لینک کنیم
بهم خبر بده


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نوشته شده در سه شنبه 24 مرداد 1391برچسب:,ساعت 23:33 توسط تنها| |


Power By: LoxBlog.Com